Un cadou preţios

                      În data de 09.11.2014 am fost la expoziţia cu vânzare de pasări şi animale vii organizată în oraşul Orhei, Republica Moldova. Acolo pe lângă sutele de păsări expuse spre vânzare am avut plăcuta ocazie să mă întâlnesc cu columbofili consacraţi din Moldova dar şi simpli pasionaţi de creşterea porumbeilor. Am avut onoarea şi totodată plăcerea să mă întâlnesc cu prietenul Vlad Chirtoacă un mare columbofil al Republicii Moldova ( Preşedinte secţiunea Voiajori Moldova, vicepreşedinte A.O. Clubul Columbofililor din Chişinău) care mi-a făcut cadou o pereche de pui de porumbei voiajori tardivi. Cred că nu greşesc dacă mă consider prietenul domniei sale deoarece după cum spunea chiar el: doar prietenilor le face cadou.😛
                    Vreau să-i mulţumesc şi pe această cale pentru gestul său şi cine ştie poate aceşti pui sunt temelia viitorilor campioni din voliera mea.    

Lasă un răspuns

