Multumiri

     https://i0.wp.com/iledebeaute.i.l.pic.centerblog.net/1kw554tz.gif
 
 În 05.01.2014 am accesat site-ul porumbei.ro la secţiunea pripăşiţi şi nu mică mi-a fost mirarea să văd seria unui porumbel care mi-a aparţinut. Prin cineva am luat legătura cu d-l Viorel Boingeanu căci la el era porumbelul şi deja a doua zi puiul (0xxxx20 RO 2013) era la fosta şi vechea lui casă (după două luni jumătate). 
      Ţin să-i mulţumesc şi pe această cale d-lui Viorel Boingeanu pentru găzduirea  porumbelului care atunci când a ajuns la el avea o aripa ruptă, presupun că a scăpat din ghiarele uliului. Din păcate oasele aripei nu s-au „sudat” şi a rămas cu aripa atârnând pe jos. Dar marea mea bucurie este că trăieşte şi l-am regăsit.  😛
 

20-13 b                                              (foto-inainte de a fi ranit)

20-13-a

Lasă un răspuns

