Planuri ratate

              În primăvară îmi făceam planuri referitor la femelele pe care doresc să le „scot” anul acesta. Am crezut că se va împlini măcar odata ceea ce-mi doresc. Eram foarte aproape de visul meu, totul mergea chiar peste aşteptări. Dacă pâna anul trecut aveam parte de mulţi masculi anul acesta femelele erau cele mai multe. Totul până când bolile au început să facă prăpăd în rândul porumbeilor. Au început puii să se îmbolnăvească şi să moara unul câte unul ca mai apoi şi cei maturi.
               Am căutat informaţii despre bolile porumbeilor şi ai mei parcă aveau toate simptomele celor mai grave, am început să cer sfaturi de la crescători cu experienţă, au urmat tratamente după tratamente, nervi şi stres pentru mine dar rezultatul catastrofal. Acum am oprit tratamentele şi aştept să numar „bobocii” la toamnă (dacă or mai fi)😦 .
 
Si-au fost.🙂
 
 

Lasă un răspuns

