2012

                                                         
 
 
              Acest an sper sa-mi aduca mai mult noroc in privinta porumbeilor. Am lasat masculii si femelele  din data de 10 februarie la imperecheat si primele rezultate s-au vazut din prima zi. In patru zile perechile erau formate si ce este interesant sunt aceleasi ca si anul trecut. Deci, ochii care nu se vad nu se uita! Mai am emotii pentru cativa tardivi pe care i-am achizitionat sau primit cadou in toamna anului trecut si care pana acum inca nu au format perechi, dar cu ei am rabdare, sunt tineri si nepriceputi.
                Primele perechi de oua deja sunt depuse si in prima jumatate a lunii lui Germanar astept sa am si primele perechi de pui. Poate anul acesta sa nu mai fie ca cei trecuti, sarac in femele si foarte manos in masculi. In anul trecut la un calcul simplu am avut un procent de 16,66% femele.
                Incerc in acest sezon de scoatere a puilor sa inelez doar femelele pentru a completa golurile ramase si acestea-s foarte multe. Am constatat ca ar fi  nevoie de 11 femele.
               Metoda de aflare a sexului puilor o sa ramana aceeasi ca si pana acum si cu care nu am dat gres, de punere a mainii deasupra puilor si cel care se ridica e mascul si cel care se fereste e femela. Celelalte metode pe care le folosesc altii nu le practic ca nu prea am incredere, fiind de multe ori pacalit.
 
 
          Din 30 pui scosi 18 sunt femele (60%) iar 12 masculi (40%), dintre acestia 3 au fost prinsi de „prietenul” lor de antrenament – uliu. In acest an spre surprinderea si bucuria mea am avut pentru prima data 2 femele surori de cuib🙂 .
 
 

Lasă un răspuns

